1 raktažodžio iškėlimo į TOP 3-5 pozicijas kaina – 25 EUR + PVM. Kaina keičiasi nuo užsakomų raktų kiekio!

SEO paslaugos ir optimizavimo kaina

SEO paslaugos, optimizavimo kaina: kaip žinoti kokia ji bus?

SEO paslauga už atitinkamą kainą –  raktas į Jūsų verslo sėkmę internete. Reikia pastebėti, jog būtent ši paslauga, nėra ta paslauga, apie kurią būtų galima kalbėti mažai – priešingai, yra daug dalykų, kuriuos reikia paminėti kalbant paslaugas, kurios dar vadinamos įrankiu į sėkmę. Ko gero, vienas svarbiausių bei labiausiai klientus dominančių dalykų yra SEO paslaugos kaina. Net ir tie, kurie dar nei karto nesinaudojo šia paslauga, ko gero, jau girdėjo, kad už šias paslaugas mokama skirtingai. Paprastai taip yra todėl, kad SEO paslaugos kaina yra įtakojama įvairių veiksnių, kurie ir nulemia kas kartą vis kitokio dydžio pinigų sumą, skirtą atsiskaitymui už šią paslaugą. Tačiau šį kartą nekalbėsime apie tuos veiksnius, kurie lemia paslaugos kainą, bet atsakysime į kitą svarbų klausimą, su kuriuo susidurs dažnas planuojantis pasinaudoti šia paslauga. Kaip žinoti kokia bus šios paslaugos kaina ir kaip įsivertinti? Nors, turbūt atsiras manančių, jog tikslią paslaugos kainą bus galima sužinoti tik pasikonsultavus su šios paslaugos teikėju arba tik tuomet kai paslauga jau bus atlikta, bet reikia pastebėti, jog situacija iš tiesų yra šiek tiek kitokia – jau iš anksto galima bent truputį numatyti SEO paslaugos kainą, nes paslaugos nėra naujos, todėl kainos rėmus galima apibrėžti. Kaip tai padaryti?

Vienas iš patarimų, kurį galima duoti tiems žmonėms, norintiems sužinoti, kokia maždaug galėtų būti šios paslaugos kaina yra įvairių variantų apsvarstymas bei atsižvelgimas į juos. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pasinaudoti jaunų specialistų paslaugomis, tokiu atveju, galite tikėtis šiek tiek mažesnės kainos, kuri neatspindės kokybiškų rezultatų. Pagalvokite ir apie tai, kokie rezultatai Jums yra reikalingi – jei nesiekiate pačių aukščiausių pozicijų, tokiu atveju taip pat galite tikėtis nežymiai mažesnės paslaugos kainos.

Numatyti šios paslaugos  kainą padės ir Jūsų norimos optimizuoti interneto svetainė apimtis: kuo ji didesnė, tuo brangiau kainuos SEO paslauga. Plius reikėtų įsivertinti ir Jūsų teikiamų paslaugų konkurenciją ne tik viešoje erdvėje, bet ir internete, nes verslas, kuris turi milžinišką konkurenciją paprastoje erdvėje nereiškia, kad tokią turi ir internetinėje paieškos sistemoje ir atvirkščiai. Verslas, kuris, gal būt neturi tokios didelės konkurencijos įprastoje erdvėje, internete jis gali turėti milžinišką pasisekimą, populiarumą ir žinoma, konkurenciją.

Na, o pabaigai – puiki idėja visiems tiems, kurie nori, kad SEO paslaugos kaina būtų bent šiek tiek mažesnė. Apsisprendus, kad norite SEO paslaugos, tokiu atveju vertėtų prisiminti, jog siekdami mažesnių išlaidų, prie šios paslaugos galite prisidėti ir patys. Žinoma, tai nereiškia, jog turite suskubti mokintis SEO pagrindų – šį darbą verčiau palikite tiems, kurie tai gerai išmano, tačiau pagalvokite, galbūt SEO tekstus galėtumėte parašyti patys? Tokiu atveju, paslaugos kaina šiek tiek sumažėtų. Bet tekstai nėra ta paslauga, kurios pagalba sutaupysite 30 ar net 40 procentų paslaugos kainos. Patys rašydami tekstus sutaupysite tik apie 10-20 Eurų kas mėnesį, bet parašyti privalėsite apie 10-20 tekstų. Todėl vertinantys savo darbo laiką klientai pasiskaičiuoja, verta patiems gaišti brangų laiką, ar paslaugas patikėti specialistams, kurie ilgą laiką specializuojasi tuo.

Kaip matyti, egzistuoja ne vienas orientyras, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį, norint iš anksto suprasti, kokia bus SEO paslaugos kaina, tad belieka būti atidiems, įžvalgiems ir priimti geriausią sprendimą savo verslui internete.

SEO optimizavimas: kaina  gali būti skirtinga

SEO optimizavimas yra procesas, naudingas įvairioms verslo rūšims. Tačiau SEO optimizavimas kaina, kurią tenka mokėti už šį procesą yra vienas labiausiai būsimuosius šios paslaugos užsakovus dominančių dalykų. Jei nuspręsite pasidomėti, kiek kainuotų toks procesas, greičiausiai išgirsite ar išvysite tik tokį atsakymą: SEO optimizavimas kiekvienu atveju yra individualus procesas, tad ir kaina būna skirtinga. Ir nors toks atsakymas ir yra tas, kurį turėtumėte gauti uždavę šį klausimą reikia pastebėti, jog vis dėlto, kalbant šia tema, galima pasidalinti ir įžvalgomis. Tai ir padarysime šį kartą.

SEO optimizavimas ir kaina yra du vienas su kitu labai susiję dalykai. Tiesa, reikia pastebėti, jog SEO optimizavimas yra tos pačios SEO paslaugos, kurios, kaip žinia,  taip pat neturi konkrečios kainos.

Kuomet kalbame apie SEO optimizavimo kainą, būtina akcentuoti, jog  ji labai priklauso  nuo to, kokių rezultatų yra tikimąsi. Kuo aukštesnės pozicijos yra tikimąsi, t.y., kuo geresnių rezultatų norima pasiekti, tuo daugiau kainuos paslaugas.

Dalijantis pastebėjimais šia tema, svarbu paminėti, jog šis procesas yra tas, kurio metu dirba ne vienas žmogus. Negana to, jog į svetainės optimizavimo procesą labai dažnai yra įtraukiami bent keli IT srities procesai, būtina akcentuoti ir internetinio puslapio vidinius darbus, seo tekstus. Tekstų rašymas, galima sakyti, yra atskira sritis: šie tekstai, parašyti pagal tam tikrus GOOGLE reikalavimus, yra reikalingi svetainės optimizavimo procesui. Ne paslaptis, jog tie, kurie optimizuoja svetaines, paprastai neturi laiko šių tekstų rašymui, o kai kuriais atvejais ir reikiamų įgūdžių. Būtent todėl yra samdomi laisvai specialistai, galintys paruošti šiuos tekstus. Tokie žmonės tampa tam tikra, nors ir nepastebima komandos dalimi. Natūralu, kad komandos dydis taip turi įtakos SEO optimizavimo kainai.

Na, o pabaigai – būtina priminti ir kitus veiksnius, kurie, daugiau ar mažiau, taip pat yra siejami su SEO optimizavimas kaina. Tai – paslaugos kokybė, sukaupta patirtis, paslaugos teikėjo profilis (įmonė ar laisvai samdomas darbuotojas). Apie šiuos veiksnius yra kalbėta jau labai daug, todėl priminsime tik keletą pačių svarbiausių faktų: paslaugų kokybė bei turima patirtis, neretai tiesiogiai koreliuojasi su paslaugos kaina (kuo aukštesnė paslaugos kokybė bei daugiau turime patirties, tuo SEO optimizavimas turi aukštesnę kainą). Kalbant apie paslaugos teikėjo profilį, reikia akcentuoti, jog laisvai samdomai darbuotojai neretai dirba už mažesnį atlygį, tačiau tokiu atveju įmonės, teikiančios šias paslaugas, turi kitus pranašumus.

Pirma – aukšta įmonių paslaugų atlikimo kokybė.

Antra – įmonės atsakomybė ir garantijos.

Trečia – nuolatinis specialistų tobulėjimas bei žinių atnaujinimas.

Ketvirtą – Ilgametė patirtis teikiant paslaugas.

Penktas – Didelės ir nuolatinės investicijos į įmonės informacinę bazę, resursus bei įrankius.

Šešta – išrašomos sąskaitos faktūros.

Septinta – kokybiškos ataskaitos kas mėnesį.

Aštunta – nemokami patarimai prieš pradedant paslaugas.

Devinta – nemokamos pamokos po darbų atlikimo, kaip lengviau išlaikyti turimas pozicijas.

Dešimta – aukščiausi klientų rezultatai bei pasiekimai yra didžiausia ir pagrindinė įmonės reklama.

 

opa opaa