Kaip verslo savininkas arba rinkodaros vadybininkas, Jūs jau žinote apie teigiamą paieškos optimizavimo poveikį Jūsų internetinio verslo rezultatams. Tinkamai įvertinę naudą, galite padidinti pelną be jokių rūpesčių. Tačiau, kokia kaina yra tinkamiausia ir sąžiningiausia?
SEO paslaugos kaina
Kokios yra standartinės SEO paslaugų kainos ir kada galima teigti, jog jos kainuoja per daug? Kaip ir daugeliui rinkodaros strategijų, SEO įmanoma pasidaryti pačiam, tačiau tai nepatartina, jeigu nėra geros patirties, žinių ir įgūdžių. Tuomet yra prarandama daug brangaus laiko ir pinigų, o rezultato – jokio. Tuomet, atsiranda klausimas: “Ar verta mokėti už SEO paslaugas?” Atsakymas – TAIP, verta.
Kokia šių paslaugų vidutinė kaina?
Pagal 2017 m. liepos mėn. „Search Engine Land“ duomenis, 40 proc. mėnesinių SEO tarptautinių sutarčių turinčių klientų moka mažiau nei 1000 eurų už SEO optimizavimo paslaugas.
Mėnesinė SEO paslaugų kaina.
Remiantis tais pačiais 2017 m. duomenimis, apie ¾ visų paieškos optimizavimo specialistų prašo sumokėti tam tikrą mėnesio vidutinę kainą, kuri gali svyruoti. Populiariausia vidutinė mėnesio kaina tarptautinėje rinkoje yra nuo 100 iki 6000 eurų. Turėkite omenyje, kad šie skaičiai pateikti remiantis socialinės apklausos vidurkiais. Pavyzdžiui, populiariausias mėnesinis atlygis už SEO paslaugas JAV yra nuo $ 2500 iki $ 6000.Tai yra daug ar mažai, spręskite patys.
Valandinė kaina.
Kiek SEO paslaugos kainuoja, jei planuojate mokėti kas valandą? SEO specialistams populiariausias kainų intervalas yra 100 iki 250 eurų. Turėdami kitų SEO specialistų pasiūlymus bei žinodami jų valandinius įkainius, nesudėtingai galėsite palyginti bendrą kainą.
- Mokant valandinį 100 eurų tarifą, Jūs turėtumėte gauti 25–50 valandų SEO darbo per mėnesį.
- Mokant valandinį mokestį, kurio dydis yra 150 eurų, jūs turėtumėte gauti per mėnesį nuo 17 iki 33 valandų SEO darbo.
Kas geriau: SEO agentūra ar laisvai samdomas SEO specialistas?
Agentūros yra brangesnės nei laisvai samdomi darbuotojai ar konsultantai. Agentūroms paprastai priklauso tik kompetentingi rinkodaros specialistai, o laisvai samdomi darbuotojai gali būti tiesiog savamoksliai, teikiantys ne tokias kokybiškas paslaugas. Bet nereikėtų jų nuvertinti, kadangi galima rasti ir labai gerų specialistų, kurie nori dirbti sau ir tai atlieka pagal verslo pažymą.
Kas lemia paslaugos kainą? SEO paslaugų kainos skiriasi nuo to, kokioje situacijoje yra klientas, norintis įsigyti šių paslaugų, koks jo verslas bei lūkesčiai. Be to, kai kurios mažos įmonės bendradarbiauja su SEO kompanijomis, tikėdamos tik „daugiau srauto“. Jei jūsų tikslas yra atitinkamas srautas, galbūt galėsite išleisti mažiau. Bet kainos pagrindą sudaro internetinių puslapių būklė: reikia jį redaguoti iš vidaus, kiek darbų privalu atlikti iki to, kol bus pradėta ir išorinė optimizacija.