Bakterijos kanalizacijai

Nauda talpinant SEO straipsnius

Nauda talpinant SEO straipsnius

Jei vystote verslą internetinėje erdvėje greičiausiai, kad jau esate girdėję apie SEO straipsnių talpinimą. Tikėtina, kad dar ne visi yra susipažinę su šios paslaugos nauda. Norint siekti geriausių rezultatų privalu susipažinti su pačia paslauga ir jos galimybėmis.

Verslui

Verslas internete pradėjo stiprėti kai Google pradėjo stiprinti savo reklamos paslaugas, bet ne visi galėjo jomis pasinaudoti. Startuojant verslui internete taip pat yra privalomos tam tikros investicijos. Jam reikalingas internetinis puslapis, kuriame būtų skelbiama informacija apie teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus. Tokių produktų apibūdinimui – aprašymui yra reikalingi straipsniai, būtent jų pagalba vartotojas sužinos apie produktus daugiau. Tam, kad būtų galima skelbti informaciją apie save, privalu turėti svetainę, kad būtų galima talpinti panašaus pobūdžio informaciją. Tad pirmosios investicijos, kurias privalu atlikti yra internetinio vardo – domeno pirkimas. Tam, kad užsisakyti domeną, privalu sugalvoti jo vardą – pavadinimą. Įsigijus domeną teks užsisakyti ir serverius, kuriuose bus talpinama Jūsų internetinio puslapio duomenų bazė. Taigi, 8,99 + PVM domenas ir serveriai – 2,99 + PVM (1 mėnuo). Viso kaina 54,29 eurai su PVM. Bet užsisakę tokias paslaugas talpinti straipsnių apie save dar negalėsite. Tam, kad būtų galima skelbti straipsnius apie save privalu sukurti ir internetinį puslapį, kuris rinkoje kainuoja nuo 200-250 eurų + PVM iki N kainos, priklausomai nuo to, kokių funkcijų puslapyje tikimasi.

Straipsniai – aprašymas

Taigi, visos paslaugos užsakytos, internetinis puslapis paleistas, suvedus domeno vardą jau galima „palandžioti” po svetainės vidų. Ar tai viskas ko reikia? Tikrai ne! Kai puslapis „paleistas” privalu į jį sukelti kuo daugiau informacijos, tai yra, kuo smulkiau aprašyti Jūsų teikiamas paslaugas ar produktus, bei pateikti vartotojams jų įsigijimo sąlygas bei kainas. Tai atlikti galima rašant įvairius straipsnius vartotojams, kuriuos skaitydami jie gaus pilną informaciją apie produktus ir lengviau apsispręs dėl paslaugos ar produkto užsakymo pas Jus. Kas domėjosi jau žino, kad vienas straipsniukas puslapyje neduoda jokios naudos. Google sistema – robotai tokius puslapius priskiria prie vartotojams nereikšmingų, todėl dažnai tokie puslapiai aptinkami netoli TOP 100 pozicijos ar net už paieškos sistemos ribų. Tam, kad puslapis būtų kokybiškas reikalinga didesnė patalpinti daugiau straipsnių. Pavyzdžiui, Jūsų internetinio puslapio struktūra gali būti tokia, įvardinsime skiltimis:

Apie mus – privalu smulkiau save pristatyti vartotojams, kokią įmonę atstovaujate, kokius produktus ar paslaugas teikiate ir kokia Jūsų darbinė patirtis verslo erdvėje. Tam, kad aprašymas būtų priimtinas Google sistemai ir jaučiama nauda talpinant informaciją, straipsnyje turi būti parašyta ne mažiau kaip 280 žodžių. Tai reiškia, kad straipsnis negali žodžių turėti mažiau.

 „…” – siūlomų paslaugų ar produktų skiltis/-ys – Šioje ar keliose skiltyse taip pat privalu patalpinti straipsnius, kuriuose būtų smulkiai aprašytos paslaugos bei produktai. Kuo daugiau informacijos pateiksite vartotojui, tuo lengviau jis apsispręs dėl paslaugos ar produkto įsigijimo.

Galerija – šioje skiltyje rekomenduojama talpinti visus vaizdinius failus – nuotraukas, kurios galėtų vaizdžiai pademonstruoti ir perteikti Jūsų atliekamų darbų rezultatus, produktų išvaizdą ir t.t. Tokia skiltis gali turėti minimalų aprašymą – pristatymą kas šioje galerijoje pavaizduota. Vaizdinė medžiaga taip pat prisideda prie informacijos pateikimo vartotojui ir jo apsisprendimui.

Kainos – šioje skiltyje taip pat rekomenduojama talpinti straipsnį, kuris būtų konkretus ir konkrečiai aprašomos kainos. Jei paslaugų ar produktų turite daugiau, rekomenduojama smulkiai aprašyti ir juos. Būtų klaidinga rašyti vieną kainą visiems produktams, nors taip nėra. Būtina kiekvieną kainą ir produktą prie jos aprašyti atskirai. Tokiu būdu bus gauta ženkliai didesnė nauda talpinant naudingą informaciją vartotojams.

Kontaktai – kontaktų aprašyti nereikia, šioje skiltyje turėtų būti konkreti informacija apie įmonę, jos rekvizitus bei susisiekimo kontaktus: el. paštą, telefono numerį, skype vardą ir kitus vardus socialiniuose tinkluose. Kontaktai būtini, kad vartotojas lengvai susisiektų su Jumis dėl norimos užsisakyti ar pirkti paslaugos.

Ar visi darbai atlikti?

Internetinio puslapio sukūrimo darbai atlikti visi, bet sėkmės užtikrinimui, ne. Viršuje minėti straipsniai į puslapį kitaip dar yra vadinami SEO straipsniais. Jei specialistai Jums tinkamai suredagavo straipsnius viduje verta žinoti, kad panašių prireiks ir išorėje. Greičiausiai, kad ta pati įmonė, kurioje buvo užsakyti straipsniai lengvai užsakysite reikiamą kiekį ir išorinių straipsnių, kurie bus talpinami į tam tikrus katalogus. Straipsnių talpinimas į teminius katalogus stiprina puslapį išoriškai. Greičiausiai, kad internetinio puslapio paleidimo pastebėjote, kad vartotojas nesubėgo į Jūsų puslapį tūkstantine minia paslaugų užsakymams. Taip yra todėl, kad po vidinių darbų ir optimizacijos, kuri vadinama SEO, yra reikalinga ir išorinis palaikymas, kurį suteikia straipsniai tema apie Jūsų paslaugas. Naudingas SEO straipsnių talpinimas bloguose padeda internetiniams puslapiams kilti Google paieškos sistemos reitingų sąraše. Jei startavę su nauju puslapius save atrasdavote 80-100 pozicijose, tai nauda talpinant SEO straipsnius – svetainę galima iškelti net į TOP 10 sąrašo viršūnę. Suprantama, kad tokių rezultatų siekimui yra privalomos investicijos, kurios, suprantama, su laiku atsiperka su ženkliai didesniu kaupu.

Taigi, SEO straipsnių talpinimas yra naudingas, todėl nuo pat verslo pradžių privalu ir tai įtraukti į privalomų užsakyti internetinių paslaugų sąrašą.

Taip pat skaitykite:

About the author